Göç İdaresi Kimlik Randevu

 

 

Göç İdaresi Kimlik Randevu

Eğer, Türk Vatandaşı olma talebi olumlu bir şekilde kabul edilmiş ve bu esnada gerekli şartlar sağlanmış ise o zaman sırada artık vatandaşlık işlemleri vardır. Bunların başında da Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı çıkarılması gelir. Göç idaresi kimlik randevu işlemleri de artık Nüfus ve İl Müdürlüklerine yapılmaktadır. Buradan Randevulu ya da randevusuz bir şekilde işlemler gerçekleştirilebilir. Ancak pandemi dolayısıyla randevusuz müracaat kabul edilmemektedir.

Randevu Nasıl Alınır?

Randevu almak için;

·         Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü internet sitesi ana sayfasından

·         Alo 199 Çağrı merkezinden

Randevu işlemlerinizi halledebilirsiniz.

Kimlik İçin Gerekli Belgeler

Vatandaşlık hakkı kazanılması durumunda, kimlik kartı doğum nedeni ile bir düzenlemeye tabi tutulur. Bu durumda gerekli olan evraklar; 1 tane biyometrik fotoğraf, kimliği ispatlayan pasaport ya da benzeri bir belge ya da vatandaşlık başvuru merkezinden alınacak bir duyuru belgesidir.

Kimlik kartının geçerlilik süresi 10 yıl olarak belirtilmiştir. Bu süre kimlik kartı üzerinde bulunur. Sürenin bitmesi halinde yeniden başvuruda bulunulması gerekmektedir.

https://www.gocmenburosu.com/gocmenlik-basvurusu/

Yorumlar

  1. Best article and thanks for providing such kind of information.
    Get emirates id and check abu dhabi traffic finesby visiting the site https://emiratesids.com/abu-dhabi-traffic-fines/ and also check emirates id fine, emirates id tracking, emirates id renewal, nol card balance check.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder