Göç İdaresi Kimlik Randevu
Göç İdaresi Kimlik Randevu
Eğer,
Türk Vatandaşı olma talebi olumlu bir şekilde kabul edilmiş ve bu esnada
gerekli şartlar sağlanmış ise o zaman sırada artık vatandaşlık işlemleri
vardır. Bunların başında da Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı çıkarılması gelir.
Göç idaresi kimlik randevu işlemleri
de artık Nüfus ve İl Müdürlüklerine yapılmaktadır. Buradan Randevulu ya da
randevusuz bir şekilde işlemler gerçekleştirilebilir. Ancak pandemi dolayısıyla
randevusuz müracaat kabul edilmemektedir.
Randevu Nasıl Alınır?
Randevu
almak için;
·
Nüfus
ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü internet sitesi ana sayfasından
·
Alo
199 Çağrı merkezinden
Randevu
işlemlerinizi halledebilirsiniz.
Kimlik İçin Gerekli Belgeler
Vatandaşlık
hakkı kazanılması durumunda, kimlik kartı doğum nedeni ile bir düzenlemeye tabi
tutulur. Bu durumda gerekli olan evraklar; 1 tane biyometrik fotoğraf, kimliği
ispatlayan pasaport ya da benzeri bir belge ya da vatandaşlık başvuru
merkezinden alınacak bir duyuru belgesidir.
Kimlik
kartının geçerlilik süresi 10 yıl olarak belirtilmiştir. Bu süre kimlik kartı
üzerinde bulunur. Sürenin bitmesi halinde yeniden başvuruda bulunulması
gerekmektedir.
Best article and thanks for providing such kind of information.
YanıtlaSilGet emirates id and check abu dhabi traffic finesby visiting the site https://emiratesids.com/abu-dhabi-traffic-fines/ and also check emirates id fine, emirates id tracking, emirates id renewal, nol card balance check.